Tjejmiddag..

Nyss hemkommen från tjejmiddagen med oriflamorna...det är så kul...nästa gång är det min tur att bjuda på middag...tänkte ta det i Maj, hoppas det blir bra väder då, så man kan grilla å sitta ute å njuta..
Fast det va lite manfall idag (vi blev bara 4st av 7 möjliga) så blir ljudvolymen hög, alla pratar i munnen på varandra imellan åt...stackars äkta hälfter och barn som måste inhysa oss. Det är tur att vi är ett par stycken så att de står ut när vi invaderar deras hem ibland. För tänk om vi var på ett och samma ställe jämt...hahahaha.
Agneta hade kalasbestyr och varför Maggan inte kom glömde jag å fråga...fy på mig..att Kerstin inte är med är ju inte så konstig hon bor ju numera i Finland och är för tillfället å besöker sin dotter i Afrika...låter ju inte alls dumt faktiskt..
Tänk vad mycket man hinner avhandla på 3 timmar...Irene hade varit i Paris med sin man...hon fick det av sina barn i present...älskar Paris...hade eller har jag möjligheten någongång så ska jag banne mig köpa mig en lya där...å så ska jag strosa runt vid Sacre Cure å konstnärskvarteren...underbart ställe...
Precis nu bestämde jag mig för att börja spara till en resa till Paris till nästa vår... om jag inte får med mig mannen så ska jag försöka få med mig ett gäng tjejer å göra Paris osäkert...hahaha
Har ju varit där två ggr men det är en stad man aldrig tröttnar på...magnefic!!!

Nä folk nu får det vara allt för i kväll...ska flytta på sonen så jag kan få min bädd i fred...Natti Natti...Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0