Orken tryter...

Just nu känner jag mig helt urlakad...en timme kvar på den här arbetsdagen...men tjohooo kom precis på att jag ska på massage kl fyra idag...gu så skönt...det behöver jag verkligen...
Men efter det ska det handlas kläder till äldsta sonen å mat...jag får nog ta en middag på stan med dem idag...kommer inte orka laga mat när jag kommer hem.
I morgon ska jag hämta min mor och hjälpa henne med att välja ut en bröstprotes och lite annat, sen på kvällskvisten ska jag hämta mina svärföräldrar från en fest och köra hem dem. Vad gör man inte för sina nära och kära.
På söndag ska vi, mannen och jag på Kick Off för VIF fotbollsklubb, där kommer det vara föreläsningar och övningar...ska bli spännande.
Sen va den helgen över...
Men jag hoppas jag hittar lite kläder till mig själv i Eskilstuna om mamma nu orkar gå på stan något vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0