Lunch...

Åt lunch med min syssling idag...på greken... en underbart god sallad med kycklingspett och tzatsiki...Fick sån längtan till sommaren...suck..
Det är så himla trevligt att träffa henne...man hinner nästa, men bara nästan avklara allt sen sist vi sågs på den lilla stunden...men jag ska nog se till att de kommer över hela familjen på fika på söndag så jag får träffa hennes små gull ungar oxå...

Efter lunchen åkte jag till Bauhouse (stavas det så??? Skit samma i den här bloggen kommer ni hitta massor av stavfel så det är bara å tugga å svälj) skulle ha sprayfärg....PANIK...måste måla om två eller tre vitrinskåp till mässan...finns inte att köpa vita längre på IKEA...så imorgon blir det målarkläder på till jobbet...man kan ju inte skylla på att jag har samma arbetsuppgifter hela tiden i allafall.

Till nått helt annat...vad är det som har hänt denna vinter...
Helt galet har det varit...det är nog som de säger att det har inte varit en sån här vinter på 15år...med andra ord kan det bara bli bätttre...mindre snö nästa år..hoppas hoppas...ja det stämmer jag hatar snö och vinter...bor helt klart i fel land.
Den 8:e mars åkte jag till England...alla säger att det bara regnar där...men inte när jag är där...båda gångerna jag varit där har jag haft kanon väder.
I januari 09: 10 plus och sol...men samma dag vi åkte hem kom snöstormen dit...fniss...å England stog stilla...helt otroligt....fast så är det ju i Stockholm oxå när första snön kommer..
I år 3-10 plus grader och sol, lite blåsigt men inte en droppe snö så långt ögat såg...om man bortser från Snödropparna...blommorna alltså...hehe
Har försökt övertala chefen att de ska öppna en filial i Spanien eller nått annat varmt land...det är lungt jag sköter den mer än gärna...

Nä nu tror jag inte jag hinner med någe mer idag...måste påbörja middagen till familjen, själv ska jag på tjej middag...undra vad jag får till middag...familjen får ungsbakad lax med pressad potatis och ört/löksås...låter smarr tycker jag..
Kram på er..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0