Helgen som va...

..upp tidigt i lördags för att åka till mamma, hon skulle till Eskilstuna för att prova ut en bröst protes. Så jag följde med som moraliskt stöd, smakrådgivare och tolk.....
Vi hade en väldigt trevlig dag tillsammans, efter utprovningen åkte vi till ÖB...alltid lika mycket folk där...å va skit de har...fast jag hittade en del bra grejer som t.ex. Tändblock till vår kamin.
Efter det åkte vi hem till henne och åt lite mat, hittade en gammal bild som jag tyckte var jätte fin.
                      
Tror det är mammas och pappas förlovnings fotografi.

Sen konstaterade hon att hon missat ta med sig inköpslistan när vi åkte och när jag såg den började jag skratta...hon är ju för rolig...det är inte lätt alla gånger...kolla hur hon har stavat FRYSPÅSAR. (klicka på bilden så blir den större)
                     

Katten är ju för rolig den me...och söt...den var för något år sen borta i 9 månader...men lyckades på något sätt hitta hem igen. I dag är den lite folkskygg...undra vad den stackarn var med om.
                    

Åkte hem igen och slappade med familjen...jag var helt slut och somnade redan halv tio på kvällen...men visste att jag skulle snart upp igen för att hämta mina svärföräldrar i Handen där de var på fest....
Körde hem dem till Solna och snäller som man är kollade jag av med lite folk jag visste va ute på krogen om de skulle åka med hem nu när jag ändå var ute å for...Kom i säng vid två och somnade om först vid halv fyra...Behöver jag säga att jag va trött både i går och idag....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0